Tiedote: Teknisten eristeiden hinnanmuutokset 2019

Tiedote: Teknisten eristeiden hinnanmuutokset 2019 Hyvä asiakkaamme, yhteistyökumppaniemme tuotehinnoittelu päivittyy vuoden 2019 alusta. Päivitetyt hinnastot löytyvät sivuiltamme 1.1.2019. Muutokset koskevat jälleenmyytäviä tuotteitamme. Katso koko tiedote oheisesta linkistä: https://bit.ly/2E5AuGe Kespet Oy – 30.11.2018

Tiedote: Teknisten eristeiden hinnanmuutokset 2019

Hyvä asiakkaamme,

Kespet Oy – 30.11.2018

Inventaario 21.12.2018

Inventaario 21.12.2018 Jälleen on koittanut se aika vuodesta, jolloin teemme inventaariota. Tämän vuoksi kaikki toimipisteemme ovat suljettuina perjantaina 21.12.2018. Pahoittelemme inventaariostamme mahdollisesti koituvaa haittaa. Kespet Oy – 10.12.2018

Kespet News 2018 on julkaistu!

Kespet News 2018 on julkaistu! Kespet News 2018 -asiakkaille-, ja yhteistyökumppaneillemme suunnattu sidosryhmälehti on julkaistu. Lehdessä on painavaa asia eristämisestä, alan näkymistä, kuulumisia niin IEX -messuilta, Keski-Euroopasta kuin kotomaastakin ja onpa mukana myös pieni kilpailu joulun odotuksen kunniaksi. Lue/lataa lehti täältä: https://bit.ly/2FzPhuh Kespet Oy – 23.11.2018