Tiedote: Paroc hinnastojen muutokset 1.4.2020

Hyvä yhteistyökumppanimme, valmistajan Paroc teknisten eristeiden uudet hinnastot tulevat voimaan 1.4.2020. Muutos päivitetään myös yrityksemme hinnastoihin samana ajankohtana. Keskimääräinen hinnanmuutos on n. + 3,0 % (ei koske PAROC Hvac Lamella Mat AluCoat). Rahti- ja paveluhinnat säilyvät ennallaan.

Hyvä yhteistyökumppanimme,

Rahti- ja paveluhinnat säilyvät ennallaan.

Kespet Turku nyt avoinna!

Kespet Turku nyt avoinna! Uusi toimipisteemme palvelee nyt osoitteessa Telekatu 1, 20360 Turku! Kespet Turun toimintaa pyörittää myymäläpäällikkömme Tommi Santaoja. Kysy tällä viikolla tarjous Paroc HVAC Combi -kouruista paikan päällä! Tarjoukset voimassa tämän viikon ajan. Varsinaisia avajaisjuhlallisuuksia Turun toimipisteessämme vietetään 30.3. – 3.4. Luvassa on erikoistarjouksia, tuotearvonta ja muita etuja. Tervetuloa! Kespet Oy Turku Telekatu