announcement_billing

Tiedote: Hinnastopäivitys 1.11.2018

Hinnaston päivitys Kespet Oy:n hinnasto on päivitetty oman tuotannon tuotteidemme osalta. Aiemmin muutoksista lähettämämme tiedotteen pääset lukemaan tästä. Sähköisen hinnastomme ja tilauskaavakkeemme löydät verkkosivustomme hinnasto -osiosta. Kespet Oy – 1.11.2018

Hinnaston päivitys

announcement_billing

Kespet Oy – 1.11.2018

Kespet Oy Tampere avataan 4.2.2019!

Uusi toimipiste Tampereelle! Hyvät asiakkaat ja yhteistyökumppanit, Kespet Oy:n uusi toimipiste avataan vuoden 2019 alkupuolella, 4.2.2019. Tampereelle avautuva myymälämme mahdollistaa vieläkin nopeammat toimitukset Pirkanmaan alueella, sekä paikallisen palvelun ja kattavan saatavuuden edut asiakkaillemme. Uuden toimipisteen myymäläpäällikkönä toimii Valtteri Kivikko. Avajaisviikolla kannattaa myymälään tulla, sillä paikan päällä on yhteistyökumppaniemme edustajia, ja tarjolla on ruokaa (tottakai!), arvontoja ja

Kespet Oy jälleen Suomen Vahvimpien joukossa

Kespet Oy jälleen Suomen Vahvimpien joukossa! Kespet Oy on jälleen Suomen Vahvimpien joukossa luomassa voimaa tulevaisuuden talouselämään. Platina sertifikaatin ja luokituksen myöntää Suomen Asiakastieto Oy, ja se edellyttää hyvää maksukäyttäytymistä, pitkäaikaisia erinomaisia taloudellisia tunnuslukuja, sekä positiivisia taustatietoja. Kespet Oy – 26.10.2018