announcement_billing

Tiedote: Hinnastomme päivitys

Tiedote: Hinnastomme päivitys Hyvä asiakkaamme, Kespet Oy:n oman tuotannon tuotteiden uudet tarkistetut hinnat astuvat voimaan 1.11.2018 alkaen. Tarkistuksen taustalla ovat sekä tuotantokuluista että raaka-ainemarkkinoiden hintojen muutoksista johtuvat syyt. Onnistuneiden hankintaprosessiamme tehostaneiden toimenpiteiden johdosta on hinnanmuutos tuotteillamme keskimäärin vain + 3%. Sähköinen hinnastomme päivitetään yllämainittuna päivänä verkkosivustollemme. Hinnaston kautta asiakkaamme pystyvät lataamaan tuotteidemme hintatiedot Excel -laskentataulukoina

Tiedote: Hinnastomme päivitys

announcement_billing

Hyvä asiakkaamme,

Sähköinen hinnastomme päivitetään yllämainittuna päivänä verkkosivustollemme. Hinnaston kautta asiakkaamme pystyvät lataamaan tuotteidemme hintatiedot Excel -laskentataulukoina ja PDF -tiedostoina.

Sivuillemme on lisätty myös uusi sähköinen tilauskaavake helpottamaan tilausten kirjaamista.

Ystävällisin terveisin,
Pekka Asikainen
KESPET Oy

Kespet Oy – 24.9.2018